Klachten & Service – Meisterfietsen.nl

Laatst bijgewerkt: 29-10-2025

Bij Meisterfietsen.nl, onderdeel van RRZ Ecom, doen we er alles aan om jou tevreden te houden. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens verloopt. Wij vinden het belangrijk dat klachten serieus worden genomen en snel worden opgelost.

Op deze pagina lees je hoe je een klacht kunt melden, hoe we die behandelen en welke stappen je kunt nemen als je niet tevreden bent met de uitkomst.

1. Hoe meld ik een klacht?

Heb je een klacht over een product, levering of onze service? Laat het ons weten via één van de onderstaande manieren:

E-mail: info@meisterfietsen.nl
Telefoon: 085 060 6903
Postadres:
RRZ Ecom / Meisterfietsen.nl
Driehoekstraat 48
4706 PR Roosendaal
Nederland

Vermeld bij je klacht altijd:

  • Je naam en contactgegevens

  • Je ordernummer of factuurnummer

  • Een duidelijke omschrijving van het probleem

  • Eventueel foto’s of video’s (bij schade of defecten)

Zodra wij je klacht ontvangen, sturen we binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst.

2. Behandeling van je klacht

Wij streven ernaar om iedere klacht zo snel en netjes mogelijk op te lossen.

  • Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

  • Als een klacht meer tijd nodig heeft (bijvoorbeeld omdat we contact opnemen met de fabrikant), laten we binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.

  • We zoeken altijd naar een eerlijke en redelijke oplossing, zoals reparatie, vervanging of terugbetaling.

Ons doel: een tevreden klant en een goed opgelost probleem.

3. Niet tevreden met de afhandeling?

Ben je niet tevreden met hoe jouw klacht is afgehandeld? Dan kun je je klacht voorleggen aan een onafhankelijke instantie.

Je kunt terecht bij de:
Geschillencommissie Webshop Keurmerk
Website: www.webshopkeurmerk.nl/consument/klacht

Of, als jouw klacht niet via deze weg kan worden opgelost:
Autoriteit Consument & Markt (ACM)
Website: www.acm.nl/consumenten

Voor klanten binnen de EU bestaat ook het online geschillenplatform (ODR) van de Europese Commissie:
👉 https://ec.europa.eu/consumers/odr

4. Productproblemen binnen garantie

Gaat jouw klacht over een defect product binnen de garantieperiode?
Dan geldt onze garantieprocedure zoals vermeld op de pagina Retour & Garantie.
We helpen je stap voor stap met de beoordeling, reparatie of vervanging van het artikel.

5. Klanttevredenheid en verbetering

Elke klacht is voor ons een kans om beter te worden.
Wij registreren en analyseren klachten regelmatig, zodat we onze service en producten kunnen verbeteren.
Zo zorgen we ervoor dat jouw volgende ervaring met Meisterfietsen.nl nóg beter is.

6. Contactgegevens

Meisterfietsen.nl
Onderdeel van: RRZ Ecom
Adres: Driehoekstraat 48, 4706 PR Roosendaal, Nederland
KvK: 96133171
BTW: NL856458314B01
E-mail: info@meisterfietsen.nl
Telefoon: 085 060 6903
Website: www.meisterfietsen.nl

© 2025 Sanumwebdesign